CULTURA — Vienres, 15 de Xineru de 2010 01:00

Escandalosamente la Conseyeríua de Cultura reconoz los daños al patrimoniu y alega que taben autorizaos.

La Coordinadora Ecoloxista d’Asturies treslladó a la Conseyería de Cultura una quexa pola falta rigor na resolución comunicada ayeri sobre la so denuncia  sobre los daños importantes al patrimoniu históricu poles obres d’accesu pa la construcción del parque eólicu de Carondio.

A una solicitú de la Coordinadora pa que la empresa balice darréu les estructuras tubulares como se le esixere y nun fizo, incumpliendo la resolución de la Conseyería de Cultura del pasáu 4-11-2009, “qu’una vez subsanada se pue siguir desaniciando’l patrimoniu de la zona”. Tocántenes los daños al patrimoniu reconoz “que se produxeron pero qu’estos taben autorizaos al traviés de la resolución de la Comisión Permanente de Patrimoniu del 9-10-2009”. A la coordinadora exoloxísta sorprénde-y que se permita’l dañu al Patrimoniu asturianu,  afectado  de forma notable la Carreiriega de los Gallegos, camín históricu que pasa pel cordal. comunicando les cuences del Navia y del Narcea. Ye un bien protexíu d’alcuerdu al artículu 61 de bienes protexios pola Llei 1/2001, de 6 de marzu, de Patrimoniu Cultural.

“Ta claro qu’estos daños de forma definitiva, son tan responsables la empresa de les obres y les dos alministraciones que permitieron esti dañu” denuncien,

Poro, La Coordinadora Ecoloxista d’Asturies llamenta’l papel del ‘Principado’  que “permite la destrucción del nuestru patrimoniu arqueolóxicu nun entorno d’altu valir ñatural que quedaría afectáu de facese’l parque eólicu previsto, pal beneficiu esclusivu d’una empresa elléctrica nesta ventolera eólico que perrecorre l’Occidente asturianou colos sos fuertes impoactos venceyaos.

Fuente: InfoAsturies.Net